About Me

My photo
Keningau, SABAH, Malaysia
Pelaksana dan pembimbing kursus Bahasa Melayu PISMP.

Monday, February 16, 2009

HUJUNG MINGGU YANG SURAM

Hari minggu...peluang aku masak. Makanan yang paling ringkas tetapi memang membangkitkan selera. Kicap lada tu yang paling utama... Kalau kat kedai..mau juga RM8 ni.
Ayam bakar yang menjadi kegemaran aku... tanpa minyak dan bahan-bahan lain. Sihatlah agaknya ni.

Setelah letih membuat kerja-kerja di rumah, aku menjenguk di luar jendela....dah besar rupanya buah betik aku ni.... tak lama lagi merasalah aku.









Sesekali aku keluar di halaman melihat siapakah tetamu aku yang datang. Cantik dan menawan dengan kombinasi warna yang memikat...sempat aku rakam untuk koleksi blog aku.

1 comment:

  1. sedap lada tue..lain kali ck bawa-bawalah ke asrama..ayam tu macam pucat semacam jak

    ReplyDelete