About Me

My photo
Keningau, SABAH, Malaysia
Pelaksana dan pembimbing kursus Bahasa Melayu PISMP.

Thursday, April 2, 2009

AKU DAN TEMAN-TEMAN LAMA

Encik Saipo, teman yang sama-sama belajar peringkat Sarjana di UKM pada tahun 2001-2003. Teman yang sama-sama senang dan susah semasa belajar dulu.
Encik Affendi, teman lama yang sama-sama menghadiri kursus induksi pensyarah baru sekitar tahun 1998. Sekarang ni mengajar di IPGM Kampus Islam

Encik Jeyagobi, mantan pensyarah JPM. Salah seorang ahli rombongan IPGM Kampus Islam lawatan ke Pensiangan-Salinatan dari


Ada pula orang kata muka aku sama dengan dia ni. Bagi membuktikan kata-kata itu, aku sempat rakam untuk tatapan peminat blog aku ni. Anda nilailah sendiri







Perjalanan balik dari Sibu ke KK. Tak suka naik Fokker MasWing. Pasti pening sampai KK ni.







Suasana dan keceriaan kafetaria IPGM Kampus Rajang. Apa yang boleh kita pelajari ? Bagaimana JPP boleh membantu?..... Jawab jangan tak jawab







Sempat merakamkan wajah-wajah ceria pelajar di kafetaria semasa rehat.





2 comments:

  1. amboiii...amboi...amboi.. hidup zafran je ke....
    ada perang Sabil sikit kat blog kami tu....sambil-sambil tu kami praktis sikit pantun...uuu
    kan kami nak join pesta pantun Bulan Bahasa....ahahahahah.........
    ni nak tanye bile kami boleh merasa kerera baru sir ni....ahahahah.. rumah baru sir tu pun kami belum lawati lagi....dah nak abis tahun belajar kat sini dah.....(RUmah Terbuka la....)

    ReplyDelete